PLUGG!

Ser inte fram emot plugget!

Jag har så mycket plugg, men orkar verkligen inte sätta mig ner och plugga. Jag har skjutit upp mina skoluppgifter i allt för länge och nu är det dags att ta igen. Det är så jävla segt att behöva sätta sig ner och plugga när det är sol ute eller när man är så nära sommarlovet. Men idag är vädret på min sida (regnigt och kallt). Då är det bara att sätta igång! Har bestämt mig för att göra klart min engelska loggbok (som skulle lämnas in för ett  tag sedan), historia sammanfattning om 1900 talet eller vad det nu än är (historia är det tråkigaste ämnet som finns och då menar jag verkligen TRÅKIGASTE!) och ett naturarbete. Vi får nu se om jag lyckas följa min planering och inte bli lockad av något roligare.

Hoppas på att Kamilla avbryter mig genom att knacka på dörren eller att Mona ringer!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste bara säga att jag tyckte att det var jävligt skönt det som du skrev till Dessi. Då slapp jag säga det till henne själv. -.- Good work!

2009-06-02 @ 19:02:28
Postat av: Ida

*Jag som skrev tidigare inlägget.

2009-06-02 @ 19:02:58
URL: http://bondblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0