Beyoncé

Jag har varit väldig dålig med att använda bloggen, men det skall jag försöka ändra på.

Beyoncé

I måndags var jag och Zozo(vänner sen barns ben) på Beyonce konserten och det var underbart. Vi hade sittplatser vilket jag är väldigt tacksam för (det är bättre än att stå och slita bland en folkmassa för att kanske få se/röra henne), men självklart sket vi i platserna så fort vi såg henne och ställde oss på en fyrkantig metallyta, där stod vi i mer än hälften av hela föreställningen. . Beyonce är så-så-så vacker. Tv:n, datorn och bilder är inte något rättvisa gentemot henne. Upphöj hennes bilder med 5 och inte förens ni gör det kommer ni förstå hur vacker hon är. Showen var sjukt bra och jag skulle utan tvekan betala minst lika mycket för att få se henne än en gång. Det var ju trots allt en upplevelse.

Beyonce är en sådan kändis som majoriteten av människorna som följer kändisskapet respekterar. Hon är varken slampig eller egotrippad. Hennes låtar är bra och detsamma med hennes senaste album "I am Sasha Fierce". Hon har en bra sångröst och hennes och hennes låtar är med text som fastiskt kan säga något, ha en betydelse till skillnad från exempelvis Lady Gaga-Poker face, som är rätt så onödig fast skön att lyssna på.

Fin röst, sjukt snygg kropp, grym uppträdare, vacker, med förnuft och har en personlig karaktär. Beyonce är en bra förebild!

I alla fall, tillbaka till samtalsämnet: Jag hade skitkul och helt klart skulle jag vilja se henne igen. Nu väntar jag och Zozo på att Muse ska komma till Sverige.

När vi först köpte biljetterna =)
När jag och zozo först köpte biljetterna - vi var överlyckliga.


Kommentarer
Postat av: Malin

Läste kommentaren du skrivit till Dessie. Jag kunde inte sagt de bättre själv!:P

Hade alldeles rätt i allt du skrev!

2009-05-14 @ 13:57:17
URL: http://lundbergm.blogg.se/
Postat av: Anonym

lyllo som varit på beyonce:)



Kika gärna in på min blogg och hjälp mej välja ut vilken bikini som är snyggast :) Har lite svårt att bestämma mej... Kram ! / http://annaahellgren.blogg.se

2009-05-14 @ 19:13:38
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0